Google Adwords kampanyası yapmak.

İşletmenizin nasıl büyüdüğünden heyecanlısınız. Gittikçe daha fazla insan firmanızın ve markanızın farkına varıyor. İşletmenizi ve ürünlerini tanıtmaya devam etmek istiyorsunuz. Google Adwords hakkında çok şey duydunuz ve işinizi büyütmek için iyi bir sonraki adım olduğunu düşünüyorum.

Yine de, Google AdWords ile başınızı tamamen kavuşturmadan önce, işletmenizin bu tür bir tıklama başı ödeme kampanyası için gerçekten hazır olduğundan emin olmanız gerekir. Ne de olsa Google Adwords, pazarlama başarısı için sihirli bir mermi değildir ve kötü planlanmış ve koştuğu bir AdWords kampanyası kolayca felakete neden olabilir.

 

Bir şirketin, diğer şirketlerin bunun ne kadar karlı olabileceği hakkında konuşmaları nedeniyle hemen bir AdWords kampanyasına dalmak yararlı değildir. En iyi şekilde yararlanmak Google Adwords kullanmasını yarar , sen yerde bu unsurları olmalıdır:

Müşteri Talebi
İlk madde müşteri talebidir. Müşterileriniz Google’da ürün veya hizmetinizi arıyor değilse, açıkçası, AdWords arama ağı reklamcılığı sizin için işinize yaramayacaktır. Dolayısıyla, ilk kampanyanızı oluşturma konusunda çok heyecanlanmadan önce, sunduğunuz şey için arama hacminin olduğunu doğrulamanız gerekir.

Kullanılacak araç Google AdWords Anahtar Kelime Öneri Aracı’dır . Herhangi bir anahtar kelimenin trafik miktarını gösteren yanı sıra, gelişmiş seçenekleri, bir kelimenin ne kadar rekabetçi olduğunu, yerel aylık aramalar miktarını, alakalı alternatif kelimeleri ve anahtar kelimenin tıklama başına maliyetini gösterebilir.

Anahtar kelimeleri bulmaya veya anahtar kelimelere yerleşmeye gelince, çabalarınızı haklı göstermek için anahtar kelimelerin Google’da gerçekten yeterli olup olmadığını araştırın. Bu aynı zamanda kullanıcının niyetini belirlemenize ve anahtar kelimenin TBM’sini karşılayabilmenize yardımcı olabilir.

 

2. Pazarlama Bütçesi
Biraz araştırma yaptıktan ve hedef anahtar kelimelerinizi daralttıktan sonra, harcamak istediğiniz maksimum tıklama başı maliyetinizi (TBM) hesaplayın. Daha rekabetçi bir anahtar kelime o kadar çok harcama yaparsınız (veya teklif verebilirsiniz). Rekabetçi olan, göze alabileceğiniz ve muhtemelen size karlı sonuçlar verecek olan anahtar kelimeleri izlemeyin.

Bütçenizi zorlamak istemezsiniz. Örneğin, maksimum TBM’niz 5 TL ise, 5 TL yerine 4 TL maliyeti olan bir anahtar kelime kullanarak daha fazla kazanırsınız demektir.

Maksimum TBM’nizin ne olması gerektiğine ilişkin bir fikir edinmek için, web sitesi dönüşüm oranınıza, reklamcılık kar marjınıza ve müşteri başına kârınıza sayı atamanız gerekir.

Bir yoktur Kissmetrics dan kullanışlı formülü size maksimum TBM hesaplar yardımcı olabilir. Bu böyle devam ediyor:

Maks. TBM = (müşteri başına kar) x (1 – kar marjı) x (web sitesi dönüşüm oranı)

Yarışmanın Anlaşılması
Anahtar kelime oyunu ezmek istiyorsanız gerçekten yüksek hacimli anahtar kelimelerle başladınız, ancak rakiplerinizin hangi anahtar kelimeleri kullandığını bilmelisiniz.

Rakipleriniz üzerinde casusluk yapmanıza yardımcı olabilecek, KeywordSpy adında bir araç gibi, çeşitli araçlar bulunur . Bu araç, rakiplerinizin performansı hakkında bilgi toplar ve bunlarla ilgili bilgi sağlar.Kullanılan en iyi anahtar kelimeler ve her bir anahtar kelimeyi ne zamandır kullandıklarını içeren geçmiş etkinlikler. Belli bir kelimeyi uzun bir süre kullanan birini görürseniz, bu kelimenin onlar için başarılı olduğunu gösteren bir gösterge olarak kabul edebilirsiniz; bu, benzer terimleri göz önünde bulundurmanız gerektiği anlamına gelir.

Rakibinizin geçmişteki reklamcılık ve pazarlama kopyasını ve en iyi performansı gösteren anahtar kelimeleri içeren materyali arayabilir ve ardından gerekli tüm bilgileri AdWords hesabınıza aktarabilirsiniz.

Özgün Bir Satış Teklifi (USP) ve Geçmek İçin Çok İyi Bir Fırsat
Her çeşit marka, ürün ve hizmetin tanıtımını yapan milyonlarca web sitesi var. Bir Google AdWords kampanyasının kullanımı da dahil olmak üzere her türlü dijital pazarlama, markanızın yalnızca gürültülü bir geçmişe karışması durumunda işe yaramaz. Eşsiz ve sizi yarışmadan ayıran ürün ve hizmetleri sunmanız gerekir.

Henüz bir USP’niz yoksa, şirketinizin güçlü yanlarına bakabilir, mevcut müşterilerinizden bilgi edinebilir ve rakiplerinizin kaçırdığı fırsatları arayabilirsiniz. Güçlü bir USP, kullanıcıların ilgisini çekecek ve sitenize daha fazla trafik çekecek ve bu da daha fazla dönüşüm ve satış sağlayacaktır.

Güçlü bir USP’ye ek olarak, müşterilerin ve potansiyel müşterilerin karşı koyamayacağı bir teklif almalısınız. Karşı konulamaz bir teklifle gelmek eğlenceli ve kolay görünebilir, ancak görünenden daha zor olabilir. Ne de olsa, her reklamveren, dikkat çekici teklif reklamları hazırlamakla ilgileniyor.

Güçlü bir karşı konulmaz reklamın özellikleri nelerdir? Peki, potansiyel alıcıya değer vermelidirler, inandırıcı olmalı, risk içermiyorlar ve açıkça çağrı yapılmalıdır.

Üstün Reklamlar (ve bunları düzenli olarak oluşturma olanağı)
AdWords’ü kullandığınızda, bir kullanıcı reklamlarınızı her tıkladığında ödeme yaparsınız. Bunu göz önünde bulundurarak, yalnızca web sitenize yapılan tıklamaları yönlendiren reklamlar oluşturmanız gerekmez; yalnızca, reklamlarınızı tıklamak için satışa dönüşmesi muhtemel yüksek kaliteli potansiyel müşteriler istersiniz. Bu, belirli bir kitleyle konuşan göz alıcı reklamlar oluşturmanız gerektiğini gösterir.

Google AdWords’te, daha fazla görünürlük ve daha fazla tıklama ile satışları artırmak hedefidir. Alınan tıklama miktarı, genel Kalite Puanınıza katkıda bulunduğundan, reklamlarınızın maliyetleri üzerinde etkili olabilir.

Başka bir deyişle, istisnai, iyi düşünülmüş reklamlar yaratmayı borçludur.

Bir AdWords reklamının metninin içeriği çok sınırlıdır, bu nedenle noktaya hızlı bir şekilde geçmeli ve yalnızca en önemli bilgileri içermelidir (ilginç bir şekilde). Bu reklamların standart öğeleri bir başlık, iki satır açıklama ve bir görünen URL içerir. Başlık için yalnızca 25 karakter ve bir açıklama için 35 karakter verilir. Onları saymak.

Ayrılmış Açılış Sayfaları
İnternet pazarlamacılığında yeniyseniz, doğal olarak, web sitenizin ana sayfasını tüm üst anahtar kelimeleriniz için sıralamak isteyebileceğinizi ve hatta tüm PPC reklamlarınızdan gelen tüm trafiği orada göndermek isteyebileceğini düşünebilirsiniz.

Bu, AdWords kampanyanızın etkinliğini kolaylıkla bozabilen yaygın bir hatadır .

AdWords’te bir reklam oluştururken, web sitenizdeki kendi özel sayfasına (ana sayfaya değil) gittiğinden emin olun. Kullanıcının sitenizde hoş bir tecrübe kazanmasını ve böylece bir alışveriş yapmasını istersiniz. Onları ana sayfanıza atmak ve ilgilendikleri öğeyi bulmak için sitenizde gezinmek için onlara bırakmanız, yüksek, maliyetli hemen çıkma oranlarına yol açacaktır.

Bunun yerine, reklamı bağlamak için özel bir hedef sayfa oluşturun. Reklamdaki metinle alâkalı bir sayfa oluşturmak için zaman ayırın ve ziyaretçinin bir sonraki işlemi yapmasını son derece kolaylaştırır.

Sonuçları İzleme ve Ölçme Yeteneği
Google AdWords’teki reklamlarınızı “canlı” yapmadan önce, her bir reklam kampanyanızın sonuçlarını nasıl izleyeceğinizi anlamalısınız. İzleme oluşturmazsanız, çabalarınızı büyük ölçüde artıracak anlayışlı verileri kaybedersiniz. Ayrıca, kampanyadaki zayıflıkları tespit edip gerekli değişiklikleri ve iyileştirmeleri yapamazsınız.

Google AdWords’te, kampanya izleme, Dönüşüm İzleme’de bulunur. Reklamlarınız yayınlanmadan önce bunun ayarlandığından ve etkinleştirildiğinden emin olmanız gerekir.

Dönüşüm İzleme’yi kurmak için, başarılı bir dönüşümün şirketiniz ve reklamcılık hedefleri için ne olduğunu tanımlamanız gerekir. + Dönüşüm düğmesine tıklayın ve dönüşüm tanımınızı girin. Bir kod parçası oluşturulur. Bu kod dizesinin dönüşüm hunisinin son sayfasına yüklenmesi gerekecektir. Birçok şirket için bu “teşekkür ederim” sayfasıdır.

Peki, Bu Başlayın Zamanı Mi?
Bir Google AdWords kampanyası, işletmeniz için satışları artırmak ve başarılı olmak için etkili bir yöntemdir. Yine de, iyi planlanmış ve zamanlanmış bir reklam kampanyasının şirketinize fayda sağlayabileceğini hatırlayın; kötü planlanmış bir AdWords kampanyası şirketinize zarar verebilir.

Kendinize Google AdWords platformunu tanımak ve reklamlarınızı “canlı” hale getirmeden önce yukarıda belirtilen bileşenleri bulundurduğunuzdan emin olmak en iyisidir.

Google AdWords ile çalışma korkutucu, kafa karıştırıcı, sinir bozucu ve zaman alıcı olabilir, ancak yukarıdaki ölçütlere dayanarak atlamaya hazır olup olmadığınızı belirleyebilirsiniz. Elbette, yine de emin değilseniz, seçeneklerinizi deneyimli bir şirketle her zaman görüşebilirsiniz .

Yorum bırakın