SEO’ya uygun blog yazısı nasıl yazılır ?

SEO’ya uygun, kaliteli bir blog yazısı nasıl yazılır şimdi bunlara değineceğiz. Bu konuda hiç şüphe yok. Bloglama, site trafiğini ve dönüşüm oranlarını artırmak için güvenilir ve gerçek bir yöntemdir . Bir blog çok yönlülüğe sahiptir; bu, bir topluluk geliştirmek ve web sitesi trafiğinin sürekli akışını sürdürmek için kullanabileceğiniz en önemli araçlardan biridir.

seoblogpost
SEO’ya uygun Blog yazısı

 

Ancak blogunuzu oluşturup korumak için gereken süreye nasıl değer veriyorsunuz? Bloglama, özellikle de aracın ne kadar değerli olduğunu bildiğiniz zaman korkutucu olabilir ve herkesin sahip olduğu sonuçları görmüyorsanız sinir bozucu olabilir.

Şans eseri, bloglamanızı düzene sokmak ve çabalarınızdan daha fazla yararlanmak için yapabileceğiniz çok şey var.

Şimdi 5 teknikle blog yazılarınızı hem seo ya uygun hem de okuıyucu etkileşime teşvik edici nasıl yapılır bir bakalım.

İşte bugün blogunuzu iyileştirmek için kullanabileceğiniz en iyi beş araç ve teknik. Çoğunun hızlı ve verimli bir şekilde uygulanabileceğini göreceksiniz, böylece hemen sonuç almaya başlayabilirsiniz.

-Konuyla alakalı fazla görseller kullanın.-

Görsel içerik günümüzde kraldır ve sizin avantajınız için kullanılabilir. Düz metin blokları, okuyucularını delebilir ve her türlü hareketi görmek için bir şans bulmadan önce onları uzaklaştırabilir. Bu, doğrudan site trafiğinin kaybolmasına ve daha düşük dönüşüm oranına neden olur.

seoblogpost2
Blog yazısı nasıl yazılır

 

Okuyucunuza bir hikaye anlatmak için resim gibi görsel içeriği kullanın. Bu onları nişanlandırır ve söylediklerinle ilgilenir. Resimleri uzatmayı ve başlangıçta onları tanıtmayı unutma. Okuyucu herhangi bir resmi görmek için bir postanın en altına kadar ilerlemek zorunda kalırsa, onları zaten kaybettiniz demektir.

Harika görsel içerik üretmeye başlamak için bir Photoshop ustası olmanız gerekmez. Başlamanıza yardımcı olabilecek pek çok ücretsiz kaynak ve araç vardır.

-Anket v.b gibi teşvik edici şeyleri kullanın.-

Okuyucularınızın , önerilerini aktif olarak sormadıkları takdirde, blogunuz hakkında ne sevmelerini veya beğenmediklerini nereden bileceksiniz ?

Kitlenizi daha iyi anlaymaya başladıkça, satın almalarını sağlayan şeyleri de anlamaya başlarsınız ve daha sonra yaklaşımınızı etkili bir şekilde değiştirebilirsiniz.

Alexa veya Anket Maymunu gibi anket araçlarını kullanarak kitleniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Anket araçları, kitleniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için inanılmaz derecede yararlı olsa da, site ziyaretçileriniz için de bir güçlük çekebilir. Anketler söz konusu olduğunda daima okuyucularınıza bir seçenek verin. Onları bir ankete tabi tutmaya zorlamak, blogunuza asla geri dönmeyeceklerinden emin olmanın hızlı bir yoludur.

-Tutarlı ve akıcı bir yazım oluşturun-

Bir blogun anlatması gereken bir hikayesi olmalıdır.

Bu hikayeyi yazmaya başlamadan önce ne olacağına karar vermelisin. Tutarlı bir tema veya odak olmayan bir blog, site ziyaretçilerine yönelttiğini hissedebilir. İnsanlar tutarlılıktan hoşlanırlar ve bir web sitesini ziyaret ettiklerinde neler bekleyebileceklerini bilmek istiyorlar – bu bizim için bir içerik stratejisi olarak bahsettiğimiz şey .

Tutarlı bir editör yaklaşımı oluşturarak, ziyaretçileri daha yararlı bilgileri okumak için sitenize tekrar gelmelerini önerirsiniz. Blog içeriğinde tutarlılık ve istikrar oluşturmak için zaman ayırın.

Okuyucularınız düşünceli ve benzersiz bir içerik oluşturmak için harcanan zamanı ve çabayı fark edecek ve harekete geçirici mesajlarınızı görene kadar okumaya devam edecektir.

-Pozitif gördüğünüz Eylemlere açık bir blogger olun.-

Blogların tamamı faydalı bilgiler sunmakla ilgilidir; bu da, kullanıcıların etkili bir harekete geçirici mesaj verme fırsatını kaçırırken yalnızca içeriği sağlamaya odaklanması kolaylaşır. Bu, sıradan ziyaretçilerin ödeme yapan müşterilere dönüşüp dönüşmeyeceğini belirlemek için büyük bir etkisi olabilir .

Bloglar üzerinde harekete geçirme çağrısı, ziyaretçinin bir haber bültenine abone olmalarını veya tüm blog yazısı ya da geniş bir yelpazede diğer etkinlikleri okumasını gerektirir. Bu çağrıları açık bir şekilde yapmak istemiyorsanız, site ziyaretçileri bir sayfada toplanacak ve sitede neler yapabileceklerini veya neden yapmaları gerektiğini anlamayacak.

seoblogpost3
SEO ve Blog yazısı

Bunların hepsi ziyaretçilerinizin yapmasını istediğiniz şeylerdir. Harekete geçirici mesajlar, okuyucunun bunları görmeyi isteyeceği mantıklı yerlere yerleştirin, ancak genel kullanıcı deneyimini kesintiye uğratmadıkları yerlerde kullanın.

-Sosyal ağ oluşumunu ve paylaşımını arttırın.-

Her şeye ve herkese sürekli bağlı bir dünyada yaşıyoruz. İnsan ırkının bulduğunu yararlı şeyler paylaşmayı sever, bu nedenle site ziyaretçileri blog yayınlarınızı arkadaşlarıyla kolayca paylaşabildiğinden emin olun.

Her şeyden önce paylaşım düğmesini blog’unuzdaki her bir yazı üzerinde net bir şekilde görünür hale getirin. Birisi içeriği ilginç bulduğu veya kullanışlı bulursa, tüm arkadaşlarıyla paylaşabilir.

Ardından, blog yayınlarını sosyal medyada dağıtmak için gerçek bir plan oluşturun. Her bir sosyal medya platformunun farklı bir kitleyi vardır; bu nedenle, her site için farklı bir yaklaşım yaratmayı planlamak isteyeceksiniz.

Blogunuzda harika bir içerik olabilir, ancak doğru kitleyi görmesini sağlamak için etkili bir şekilde tanıtmanız gerekir.

 

-Daha iyi bir blog oluşturun.-

Blogunuzu iyileştirmek işe yarayacak, ancak bazı özveri ve araştırma ve yaratıcılık sayesinde blog trafiğini ve etkileşimini hızla artırabilirsiniz .

Durdurulmuş olan herkes için benzersiz bir içerik sunan net ve odaklanmış bir blog oluşturmak için, yukarıda listelenen ipuçlarını takip edin. Bir blog yaratmanın sadece güzel görünmesini sağlamaktan veya işlevini yerine getirmekten çok daha fazlası olduğunu unutmayın. Kitlenizi düşünmek için zaman ayırın ve onları doğrudan hedef alan bir yaklaşım geliştirin.

Yorum bırakın