SEO’ya uygun yazı yazmak

SEO uygun makale nasıl yazılır ?

Gerçekten de “geçerli SEO içeriği” ne sahip olduğunuza inandığınız belirli bir yüzdeli belirli bir yüzdeli anahtar kelimeyle geçen birkaç kelimeyle hedeflenen sayfalara bağlandığında, SEO’nun eski güzel günlerini hatırlıyor musunuz?

Bu, basit ve kolay ve genelde uzun vadede değersizdi.

O günler çoktan gitti ve SEO için yazı yazmak basit formüllerden çok daha fazlasıdır.

seo.png için yazı yazma

Bununla birlikte, arama motorları ve gerçek müşterileriniz için çalışan içerik oluşturmanıza yardımcı olacak birkaç kural vardır.

Ve her şey başlıyor:

  • Perspektifinizi Değiştirme
  • Anladık Müthiş bir işin var ve bunu dünyaya anlatmak istiyorsun.
  • Ancak SEO yazarken bakış açınızı değiştirmeniz gerekir.
  • Müşterilerinizin bakış açısından şeyler görmeniz gerekir ve daha da önemlisi, bakış açılarına hitap eden şeyleri yazmanız gerekir.
  • Bu ne müşterileri gösteren ilgili değil sen yapabilirsin, ne göstererek ilgili onlar senden olsun.
  • Pazarlama Deneyler genellikle sadece onların kanıtlamak için, bu konuda bir çok yazar ve, onlar gösterdi basit, üç harfli kelimenin eklenmesi büyük bir fark yaratabilir nasıl.

Ve bu kelime neydi?

Almak.

Bu basit kelime müşterilerin yapmasını beklediğiniz şeyin perspektifini, müşterilerinizin hangi değeri alacaklarına çevirir .

Anahtar Kelimeler vs. Konular ve İlişkiler

“Anahtar kelime yoğunluğu” nun SEO içeriği için bir anlam ifade ettiği bir zaman vardı.

Bunun SEO başarısı için “anahtar” olarak kabul edildiğini söyleyebilirsiniz. (Şimdi ayrılacağım.)

Anahtar kelimelerin en kârlı olacağı, bir sayfada ne sıklıkta göründükleri, sayfalarda nerede göründüğü ve bağlantıya dahil edilen kelimelere odaklanılacak çok şey vardı .

Bu şeylerin bir etkisi olmadığını söylemiyorum, çünkü biraz hoşlanıyorlar.

Sadece ilk önceliğiniz olmaması gerekir.

Anahtar kelimeler, eskiden olduğu gibi gelmeyebilir. Evet, önemlidir, ancak formül açıkça tanımlanmamış bir form değildir.

Aslında, anahtar kelimelerin en etkili şekilde kullanılabilmesi, şimdi sizin için yazdığınız konuları basitçe yönlendirmektir .

(Bu konulara geçişin, kendi blog trafiğini% 200’den fazla artırmasına yardımcı olduğunu görün .)

Bazı yönergeler hala kayda değerdir. Anahtar kelimeyi başlığa, en az bir altyazı ve bir veya iki kez vücutta kullanmalısınız.

Ancak mesele şu: Google, bunun tam olarak ne yaptığının farkına varabilir. Anahtar kelimeleri belli yerlere koyuyorsun, çünkü “varsayman gerek” demek oluyor.

Üstüne üstlük olmayacağın için cezalandırıyorsun, ama bu da hepsinden çok etkilenecek değil.

Bunun yerine, anahtar kelimelerinizi söz konusu konuyla ilgili bir kılavuz olarak gördüğünüzde birkaç avantaj daha elde edebilirsiniz.

Nasıl?

Google, anahtar kelime kullanımından fazlasına bakıyor. Anahtar kelime desteğine de bakıyorlar.

Bunu birçok yaygın arama için gösterilen sonuçlarda görebilirsiniz.

Örneğin, “Meksika yemekleri” terimini aradın diyelim.

Yerel Meksika restoranları, “Meksika mutfağı” başlıklı bir yan kutu ve bölgedeki “En İyi Meksika Restoranları” nı listeleyen birkaç sonuç için bir harita bulacaksınız.

Sonra tekrar, buna benzer bir şey görebilirsiniz:

Google’ın, cesur bir şekilde koymayı seçtiği açıklamadaki tüm kelimelere dikkat edin? Tavuk Tostadas. Tavuklu dürüm. Tacos. Tavuk Enchiladas. Salata ve Rice bile cesur muameleyi görüyor.

Daha önce, açıklamada cesur olan tek kelime, özellikle aradığı kelimeydi.

Şimdi, Google, bu kelimeleri diğer kelimeleri de cesur gibi gösteriyor çünkü Google aramaları sizin aranızdaki ilişkiyi tanıyor.

Dolayısıyla, içeriğinizin herhangi bir yerinde hedef anahtar kelimenin her olası biçimini kullanma konusunda baskı yapmayın.

Bunun yerine, etkili içerik oluşturmaya odaklanmak, konuyu en iyi destek sözcüklerini kullanarak kapsar.

Okuyucuları Sayfada Tutmak

Bir ziyaretçinin belli bir sayfada harcadığı süre, arama motorlarında ne kadar iyi sırada yer aldığı üzerinde bir etkisi olabilir.

Daha da önemlisi, bu okuyucularınızın bir sonraki adıma geçme ve ödeme yapan bir müşteri olma ihtimalinin çok yüksek olması anlamına geliyor.

Onları okumaya devam ettirmelisin.

Listeler, alt başlıklar, mermi puanları uzun zamandır standart olmuştur ve yine de kesinlikle faydalıdırlar.

Ancak yapabileceğiniz çok şey var.

Backlinko hakkında “Kepçe Tugayları” dediği bir şeyi kullanmasını öneren iyi bir makale var .

Bunları “başlangıçta insanlara satış mektupları okumak için tasarlanmış eski bir okul metin yazarlığı taktiği” olarak tanımlıyor.

Bununla birlikte, onları daha yakın bir yazı biçimi olarak yorumlayabilirim: “Fakat bekle! Fazlası var!”

Temel olarak, bunlar öncü cümleler veya sizi okumaya devam etmesi gereken sorulardır. Genellikle kolon izler. Önerdiği bazı “klasikler” şunları içerir: İşte anlaşma: Bu delilik: En iyi bölümünü bilmek ister misiniz?

(Bu ilkeyi bu blog boyunca kullanıyorum, ancak kişisel bir notla bu tür yazıları gerçekten önemsemiyorum.İster ticari bir şeymiş gibi hissediyor – daha çok bir bilgi dolaşımı gibi – Ve gelmediniz Burada bir şey satılacak. İnternette satılmak istemiyorum biliyorum, bir şeye bakmak ve kendim için istediğim bir şey olup olmadığını belirlemek istiyorum.)

Ancak, aşağıdakileri de içeren insanların web sitenizde kalmasının başka yolları vardır:

Ek İçerik

Google’ın iyi bir kullanıcı deneyimine katkıda bulunabileceğini ve “yüksek kaliteli bir sayfanın ayrılmaz bir parçası haline getirdiğini” kabul etmesine rağmen, sık sık bahsettiğiniz şeyleri duymadığınız bir şey.

Ve kaliteli sayfalar sıralamak istediği şeydir.

Ek içeriğin anlamı nedir?

Temel olarak, bu başka bir blog, başka bir indirilebilir veya herhangi bir ürününüz olsun, kullanıcıların web sitenizin diğer bölümlerine giden yollarını bulmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış herhangi bir özelliktir.

Bu yalnızca diğer makalelere bağlantı vermekle alakalı değildir.

Yardımcı tamamlayıcı içerik, sayfanın içeriği ve amacı ile alakalı olmalı ve kullanıcıya anlamlı bir şey sunmalıdır.

YouTube’u ana ilke olarak alabilirsin. Bu platformdaki her sayfa% 90 tamamlayıcı içeriktir.Supplemental.png

Kullanıcılar bir sonraki videolarını keşfetmek için ona güveniyor ve sitedeki yerlerini tutarak ellerinden gelen her şeyi keşfediyorlar.

Ancak, başka herhangi bir şey gibi, onu nasıl kullandığınıza dikkat etmeniz gerekir. Çok fazla tamamlayıcı içerik ve “dikkat dağıtıcı” ortasında “faydalı” ve kara haklarının hemen üzerinden geçiyorsunuz. Ve bu, Google’ın tanıtmak istediği bir şey değildir.

Belli Bir Okuma Düzeyine Yazma

Okuma düzeyleri hakkında duyacağınız en yaygın önerilerden biri, 8inci sınıfa kadar bir düzeyde içerik yazmanız gerektiğidir .

Okunabilirlik kesinlikle önemlidir, ancak, Flesch-Kincaid Sınıf Seviyesi veya Gunning-Fog Puanı ve SMOG dizini gibi şeylere rağmen, bu biraz öznel.

Bunlar iyi araçlar ve yazınızın daha sorunsuz okunmasına yardımcı olabilir, ancak iş şu:

Yazınızın tümünün bu kılavuza uyması gerektiğini düşünüyorsanız, tüm problemlerini sihirli bir şekilde çözmek için bir kez daha formüller arıyorsunuz demektir.

Örneğin, sektörünüzün daha karmaşık aletler geliştiren diğer şirketlere son derece karmaşık yazılım çözümleri ürettiğini ve sunduğunu düşünelim.

Bu şirkette kararlar veren kişilerin okuduğunu anlama düzeyinin çok daha yüksek olacağını söylemek güvenlidir.

Yani, Google, 8 de okunabilirliği saysa bile inci sınıf düzeyi önemli bir sıralama faktör, bu yazı stili çok basit hissediyorsa size müşterileri dönüştürmek yardımcı olmayabilir.

Bu yüzden, SEO’nun diğer birçok unsuru gibi, hem müşteriyi hem de arama motorunu dikkate almalıdır (ve daha sonra müşteriye öncelik vermelidir).

Önemli Soruları İste ve Yanıtla

Müşterilerinizin hangi soruları sorduğunu bildiğinizi düşünebilirsiniz, ancak sadece sadece sormalarını istediğiniz soruları bildiğinizden emin olabilir .

Neden SEO Çok Uzun Sürüyor ? Neden SEO Çok İçerik İçermiyor ? Alan Adınız Kişisel SEO’unuzu Etkiliyor mu? Bir SEO Uzmanı Nedir?

Bunlar, okuyucularımızın cevap istediği soruların çeşitleri olduğu ortaya çıktı. Bunu yaptıklarından dolayı ne kadar iyi yaptıklarını söyleyebiliriz.

Öte yandan, ” Aslında Çalışan Bir E-Pazarlama Kampanyasına Nasıl Başlanır ?” Başkalarının bize sormak istediği kategoriye girdi . Ancak, genel olarak, pek çok insan bunu günlük olarak soruyor gibi görünmüyor.

(Eh, bazı insanların ancak yalnızca belirli zamanlarda sormaları gereken bir soru var Öyleyse, böyle bir içerik yazmayı seçerseniz, aradıkları cevabın tam olarak sağlandığından emin olun – ve onlara verdiğinizden emin olun bir sonraki adımın atılmasının bir nedeni. Aksi takdirde, boşa harcanan çok çaba olabilir.)

 

Yorum bırakın