Seo şirketi ve fiyatları

Seo şirketi fiyatları pahalı olması ne anlama gelir ?

Yeni iPhone 8, sonbaharda piyasaya sürüldüğünde modellerinden birinde önemli bir fiyat artışına sahip olduğu söylentileri var. Tarihsel olarak, iPhone fiyatlandırması 650 dolardan başlıyor. Bu bazılarına hala çok para gibi görünebilir, ancak Apple’ın yeni amiral gemisi telefonunun 1.200 $ civarında olması bekleniyor!

Öyleyse fiyat neden atlıyor? Basitçe söylemek gerekirse, bu model daha pahalı olacak ve daha üst düzey bileşenlere sahip olacak.

Apple, mevcut iPhone 7’yi üretmek için kabaca 220 dolar harcıyor ve bu maliyetin yaklaşık% 20’si ekranda. Bu yeni modelle, mevcut ekranın, Samsung’un ekranından, çerçevesiz, OLED ekranla değiştirilmesi bekleniyor. OLED ekranın fiyatı, mevcut iPhone 7 ekranından% 60 daha yukarıya mal oluyor.

Daha yüksek fiyatlarla bile, Apple hala birimlerinde TON satacak.

  • Niye ya?
  • İnsanlar kaliteli seviyor ve kalitenin daha yüksek bir fiyata geldiğini anlıyorlar?
  • Bunun SEO ile ne alakası var?
  • Neden Fiyat’dan Daha Çok Bakmalı?

Kalite , çeşitli SEO servislerini fiyatlandığında göz önüne almanız gereken bir şeydir .

Yeni bir SEO ortağı için alışveriş yaptığınızda, çok sayıda alıntı yapacaksınız. Bu fiyat teklifleri fiyat, strateji ve teslimatlar arasında değişiklik gösterecektir.

Denetleme süreci bazen sıkıcı ve kafa karıştırıcı olabilir, ancak tüm seçeneklerinizi dikkatlice tartmak buna değer. Yanlış seçerseniz, sitenizin trafiği çekilebilir. Muhtemelen başa çıkmak istemediğiniz ağır bir darbe.

Neyse ki, bu sizin (sonunda) kurtarabileceğiniz bir şey. Yanlış darbe, yanlış şirketi seçerek kaybedilen miktarı düşündüğünüz zaman ortaya çıkar.

Daha yüksek bir fiyat noktasına sahip bir şirkete karar verdiyseniz, size daha fazla önceliğe mal olacak. Bununla birlikte, yaklaşmakta olan iPhone 8 gibi, yüksek kaliteli, güvenilir sonuçlar daha yüksek bir maliyetle karşılıyor. Elbette, SEO edinmek daha iyi bir ekran almak gibi değildir. Çevrimiçi pazarlama söz konusu olduğunda, SEO hizmetlerinizin kalitesi ne kadar yüksekse, önemli bir yatırım getirisi ve daha sağlıklı, daha sürdürülebilir bir web sitesi göreceksiniz.

Devam etmeden önce, burada yapmak istediğim sonun SEO endüstrisindeki diğer ajansları çağırdığını bilmek istiyorum. SEO.com’da sekiz yıldır gördüğüm şeyleri paylaşmak istiyorum.

Bir ajans bir teklif verirse ve aldığınız diğer tekliflerden önemli ölçüde düşükse, muhtemelen Filipinler ya da Hindistan’a dış kaynak kullanıyor ve / veya işin çoğunu otomatik hale getiriyorlar. Ayrıca sizi 50+ hesabı yöneten bir yöneticiye atayabilirler. Bu maliyetleri düşürmelerine yardımcı olur ve bu tasarrufları size bırakır.

“Aynı işi yakıp söndür” mantığına sahip olan bu ajanslar. Müşterilerinin altı aydan daha uzun süre sopa etmesini beklemiyorlar. Ancak, yeni iş yapmaya devam eden dev bir satış ekibine sahip oldukları için uykusuzluklarını kaybetmiyorlar. Bu onlar için mükemmel, ancak sizin için o kadar ideal değil.

Ajansların maliyetleri azaltmasının diğer yolu, çerez kesici stratejiler yaratmaktır. Bu şekilde endüstriniz, rekabetiniz ve çevrimiçi durumunuz hakkında araştırma yapmak için zaman harcamak zorunda kalmazlar. Her ay ‘X’ sayıda iş ilanı verebilirler ve işiniz üzerinde kalıcı bir etki yaratacaklarını ikna ederler.

Başta biraz artışlar görebilirsiniz, ancak size söyleyebilirim … eğer sürerse şanslı olursunuz.

Şansınız biraz daha yüksek bir fiyatla gelen bir SEO firması araştırmaya daha fazla vakit geçirecek ve kalıcı bir etki yaratacak bir strateji oluşturacaktır. Ayrıca kampanyanın ilerledikçe, istediğin bu stratejiyi ayarlarken zaman harcayacaklar! Google algoritmalarını yılda 500 kez günceller. Bunun üzerine, rekabetiniz kendi pazarlama stratejisini uyguluyor ve her geçen gün yeni rekabet hasıl oluyor. Bu değişikliklere doğru zamanda ve doğru şekilde tepki verecek kadar çevik olmanız gerekir.

Tüm fiyatlara uyan bir çerez kesici, bu değişiklikleri telafi etmez.

Organik olan bir strateji istiyorsun. En son eğilimler, taktikler ve yönergelerle gelişen ve bu stratejileri uyarlayan bir strateji. İşiniz için özel olarak hazırlanmış bir plan istersiniz.

SEO’ya yönelik pazarlama bütçenizin iyi bir bölümünü tahsis ederken, paranızın değerini alacağınızdan emin olmak istersiniz. Çalışmanın yapıldığına dair kanıtları görmek ve somut kanıt istiyorsanız görmek isteyeceksiniz .

Anlıyorum.

Yatırdığımız para karşılığında hemen bir şey istemek doğaldır. Ve SEO yöneticiniz size zaman ve tekrar bu sıralamanın zaman aldığını söylese bile birçok şirket halen çok belirli çıktıların bir listesini görmek istiyor.

Her ay yazılmış belirli sayıda blog’u veya belirli sayıda bağlantıyı görmek istiyorlar. Ajansınızda sizin için bir yayın bulunmadığında veya derecelendirmelerde ve trafikte herhangi bir değişiklik görmediğinizde SEO’nun zaman aldığını unutmayın. Hatta Google da böyle diyor . Ve bu bloglar ve bağlantılar kampanyanız için en iyi şey olmayabilir ortaya çıkabilir şu anda .

Üzerinde işlem malzemesi bulunan yeni bir teslimat almazsanız tahminim, o ay için bütçenizin birçoğunun pazar araştırması ve açılan engellerin belirlenmesi için harcanması olabilir.

Bu hala değerli bir iş!

Ekibinizden görmek istediğiniz şey budur!

Güçlü bir vakıf olmadan bir ev kuramazsınız ve özel bir planınız olmadan, tamamen optimize edilmiş bir web sitesi ve acil rekabetiniz hakkında bir anlayış olmadan başarılı olamazsınız .

Tabii ki, ajansınız daha yüksek bir fiyat puanı tahsil ediyor olması, ihtiyacınız olan kaliteli işi sağladıklarını garanti etmez. Ve SEO ekibiniz üzerinde üzerinde çalıştıkları görevlerin bir listesini sağlayamıyorsa, o zaman çalışma kanıtı istemek başlatmak isteyebilirsiniz. (Bunu aylık raporlarında sunmalıdırlar.)

Bu çalışma listesi, ayda 3.5 blog içerebilir veya ihtiyaç duyduğunuzu duymamış olsanız da, bunlara kendinize şu soruyu sormayın:

Bazı bloglar satın almak istediğiniz için bir SEO ajansıyla mı çalışıyorsunuz yoksa devam eden başarınız için bir iş ortağı olarak işlev gören bir pazarlama ekibi mi istiyorsunuz?

Sürdürülebilir çevrimiçi başarı karşısında belirli sayıda blog var mı?

Seo hizmetin de ucuza kaçınmak doğru mu ?

Anlaşılır bir şekilde, çoğu kişi en yeni iPhone için 1200 dolar ödemeyi düşünürken diğerleri daha kaliteli malzemelerin değerini tanıyacak. Daha yüksek fiyata ödeme düşüncesi biraz endişelenmenize neden olabilir, ancak sizi temin ederim ki satış sürecinde doğru soruları sorarsanız, SEO ekibinizle bir ortaklık olarak çalışın ve makul beklentileri sürdürün, hepsi de olacak sonunda buna değer.

Yorum bırakın